Fijn geholpen, heel tevreden met het boeket
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Amber Vrielink
- Yvonne Van Someren
Boeket was toch anders op mijn beeldscherm dan toen ze arriveerden. Maar kon het zonder problemen terug sturen. Maar ben er zelf naar toe gereden en zeer vriendelijk geholpen en met meer de deur uitgegaan. Blij met de prachtige zijden bloemen!
Hoe zou je Bloemen van Kunst beoordelen?
- NELLY Hazelhorst
Heel leuk dat je het zelf bracht. Zoals ik al zei, klein maar wel schattig.
- Brenda Bugter
Super mooi boeket mogen ontvangen netjes verpakt en ook nog een handgeschreven bericht erbij hoe leuk is dat
- Petra V Midden-Albers
Mooie bloemen en de prijs is niet over de kop.
- M Hendriks
Heb nog niets ontvangen….! Ook geen bericht dat het afgeleverd is.