Goede communicatie en goed eindproduct!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Natasja Bovenschen
- Laura Van Tongelen
Mooi afgewerkt, precies zoals ik het wou!
Hoe zou je Teddy & Beer beoordelen?
- Valerie
Snel en heel fijn contact. Ik had een gepersonaliseerd item en ook dit was heel snel geleverd. Ook onwijs blij met het eindresultaat.
- Yael Brouwer
Heel blij met de mutsjes en knuffeltjes met naam! Hele snelle levering en fijne communicatie 🙏🩷
- Kristel Roelandts
Het was even wachten op de levering omdat het een gepersonaliseerde omslagdoek was. Maar zo de moeite waard om op te wachten! Heel mooi!
- Chris
Vergeelde naamlabels en materiaal bodywarmer is anders dan op foto.