Probleem bij beoordelingen van winkels zoals Rouwboeket is dat er meerdere schakels zijn die de uiteindelijke ervaring kan verstoren. Rouwboeket heeft het goed gedaan, Bloemist Jan heeft mooi boeket gemaakt en goed afgeleverd. Maar ja als Dela dan vergeet de bloemen tijdens uitvaart neer te zetten en pas na drie dagen erachter komt, dan heb je helemaal voor niets een boeket gekocht. Nogmaals NIET de schuld van Rouwboeket maar uiteindelijk wel een smet op de beleving van de aankoop
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Remy Samulski
- Miranca
Mooi boeket, goede service, prijs redelijk
Hoe zou je Rouwboeket.nl beoordelen?
- Michel Houweling
Heb geen terug koppeling gehad of het is afgeleverd!
- HHCJ De Bruijn
Mooi boeket, zoals online besteld.
- Sandra
Snelle service van prachtige verse bloemen!
- Miranda Coelman Lensink
Prachtig mooi hart,voor mijn broer. Ondanks de sneeuw was het op tijd bezorgd bij het rouwcentrum.