Snel ontvangen. super mooie producten die heel mooi verpakt waren!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Catherina De Meester
- De Frissel
Snelle levering
Hoe zou je BedankjesFabriek beoordelen?
- Sandra Bouhuis
Keurig verzorgd, precies zoals verwacht.
- petra
Super leuke cadeautjes,voor een leuke prijs,origineel en super snel geleverd.
- Veerle Ronsmans
top! snel verzonden, goed verpakt, product ziet er helemaal goed uit en voldoet aan de verwachting, heel blij mee!
- Gerda Dekker
Erg leuk ingepakt. Snelle verzending. Ziet er verzorgt uit. Ben er blij mee! Dank hiervoor!