Snelle levering en mooi bedrijf met mooie producten. Ik ga er vaker bestellen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Saskia van der Goot
- Sofie Dens
Prachtige bedankjes, supersnel geleverd. Ook fijn dat ik persoonlijk werd opgebeld met de boodschap dat er van 1 artikel niet genoeg waren. Ze hebben me perfect geholpen met een alternatief. Ook het samenvoegen van 2 bestellingen verliep vlekkeloos! Ik koop hier weer! Aanrader!
Hoe zou je BedankjesFabriek beoordelen?
- Gaelle
Snelle verzending! En leuk dat ik het zelf nog in elkaar kan stoppen.
- Maaike
Mooi verpakt waardoor het een feestje is om het pakket uit te pakken. Leuke artikelen voor een mooie prijs . Het is een sociale onderneming wat mij aantrekt. Een heel mooi initiatief waar mooie geschenken verkrijgbaar zijn en ook nog mooi verpakt worden. Leuk om weg te geven!
- Nicolette
Wij gaan de juffen en meesters blij maken met zaadbommetjes als eind van het schooljaar afscheid. Super leuk! Makkelijk besteld, snel verzonden, goed verpakt en het eind resultaat ziet er prachtig uit. Dikke pluspunt dat jullie de zaadbommemtjes zelf met zorg maken en samenwerken met zorgboerderijen. Ik raad dit aan en kom ongetwijfeld zelf ook weer terug bij jullie webshop! Bedantk!
- helene nijhoff
Wat een enorm fijn bedankdoosje om te kunnen geven , het voelt zo fijn om deze zaadbommetjes te kunnengeven. met heel veel zorg gemaakt !