Mijn bestelling is na 10 dagen nog steeds niet aangekomen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marc Segers
- Harrie Westra
De stickers op 2 sept besteld en betaald maar, tot heden ( 9 sept) nog niets ontvangen.
Hoe zou je Diversestickers beoordelen?
- Gerrit Sloesarwij
Mooie duidelijke sticker op goed formaat
- SvS
Formaat op verzoek aangepast en verschil in prijs gecrediteerd. Zeer snel geleverd.
- Christophe Deltour
Ik moest reeds een review schrijven, ik had mijn bestelling nog niet ontvangen. Na communicatie met hen, hebben ze dit rechtgezet en is alles in orde gebracht. Dus service na verkoop is dik oké.
- Aréke Schipper
Helaas de stickers nooit ontvangen. Heel jammer.