Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2024


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
By Vesper heeft 56 5 ster reviews 56
By Vesper heeft 0 4 ster reviews 0
By Vesper heeft 0 3 ster reviews 0
By Vesper heeft 0 2 ster reviews 0
By Vesper heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Anoek

    Mijn man (jawel!) wees mij op deze fijne webwinkel. Leuk assortiment kleine kadootjes en ook nog voor een redelijke prijs. Alles wordt met zorg prachtig verpakt! Het allerleukste? De persoonlijke noot. Altijd een persoonlijk berichtje in een mail of bij het pakketje. Ik heb hier zeker niet voor de laatste keer besteld...

    Reageer
  2. Manja

    Superleuk verpakt, snelle verzending. Kan niet beter! :)

    Reageer
  3. Hoe zou je By Vesper beoordelen?

  4. Heidi

    Last minute een bestelling gedaan. En zoals altijd zorgen die lieve Nicolette en Natalie ervoor dat het toch nog mogelijk is om mijn bestelling direct op te halen. Wederom heel mooi en met zorg verpakt. En een leuk gesprek bij het ophalen. Dankjewel (ook namens F) 😘

    Reageer
  5. Marion

    Super tevreden. De bestelling kwam al na een dag aan (in België), helemaal op tijd om mijn bestelde tegeltje af te geven bij een housewarming dit weekend. Het werd prachtig ingepakt en ik kreeg ook een leuke persoonlijke e-mail dat de bestelling verzonden werd.

    Reageer
  6. Jolanda Klijnsma

    Snel geleverd en prachtig ingepakt! Heel cute die hartjes in het pakketje! Tevens superleuk, het gratis kaartje wat ik kon toevoegen met persoonlijke tekst plus een kaartje met een persoonlijk bedankje van Nicolette en Natalie (Byvesper). Dankjulliewel! Oh en last but not least, het pakketje paste door de brievenbus! Ik zal absoluut vaker bij jullie bestellen!

    Reageer
  7. Tiny

    In deze moeilijke fase van mijn leven waarbij ik afscheid moet nemen van alles wst me lief is, ben ik zo ontzettend liefdevol en deskunig geholpen, zodat ik mooie herdenkstenen (prachtig verpakt) aan mijn kleinkinderen kan nalaten. Te mooi voor woorden. Heel veel dank. Liefs van Tiny.

    Reageer