Mijn man (jawel!) wees mij op deze fijne webwinkel. Leuk assortiment kleine kadootjes en ook nog voor een redelijke prijs. Alles wordt met zorg prachtig verpakt! Het allerleukste? De persoonlijke noot. Altijd een persoonlijk berichtje in een mail of bij het pakketje. Ik heb hier zeker niet voor de laatste keer besteld...
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoek
- Manja
Superleuk verpakt, snelle verzending. Kan niet beter! :)
Hoe zou je By Vesper beoordelen?
- Heidi
Last minute een bestelling gedaan. En zoals altijd zorgen die lieve Nicolette en Natalie ervoor dat het toch nog mogelijk is om mijn bestelling direct op te halen. Wederom heel mooi en met zorg verpakt. En een leuk gesprek bij het ophalen. Dankjewel (ook namens F) 😘
- Marion
Super tevreden. De bestelling kwam al na een dag aan (in België), helemaal op tijd om mijn bestelde tegeltje af te geven bij een housewarming dit weekend. Het werd prachtig ingepakt en ik kreeg ook een leuke persoonlijke e-mail dat de bestelling verzonden werd.
- Jolanda Klijnsma
Snel geleverd en prachtig ingepakt! Heel cute die hartjes in het pakketje! Tevens superleuk, het gratis kaartje wat ik kon toevoegen met persoonlijke tekst plus een kaartje met een persoonlijk bedankje van Nicolette en Natalie (Byvesper). Dankjulliewel! Oh en last but not least, het pakketje paste door de brievenbus! Ik zal absoluut vaker bij jullie bestellen!
- Tiny
In deze moeilijke fase van mijn leven waarbij ik afscheid moet nemen van alles wst me lief is, ben ik zo ontzettend liefdevol en deskunig geholpen, zodat ik mooie herdenkstenen (prachtig verpakt) aan mijn kleinkinderen kan nalaten. Te mooi voor woorden. Heel veel dank. Liefs van Tiny.