Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2024


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
By Vesper heeft 56 5 ster reviews 56
By Vesper heeft 0 4 ster reviews 0
By Vesper heeft 0 3 ster reviews 0
By Vesper heeft 0 2 ster reviews 0
By Vesper heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Anneke Terpstra Smink

    Een prachtig Hartje besteld om een gezin een hart onder de riem te steken, prachtig verpakt en snel ontvangen. wat een service van deze 2 dames 😍 . Dit is een aanrader om hier iets te bestellen.

    Reageer
  2. Inge

    Toen ik de doos open maakte met mijn bestelling voor kerst werd ik me toch blij. Prachtige kadootjes en zo ontzettend leuk en mooi verpakt. Echt een feestje voor het oog. Veel zorg aan besteed. Dankjel lieve dames

    Reageer
  3. Hoe zou je By Vesper beoordelen?

  4. Bijzonder kado

    Ik had 8 glaasjes besteld voor de kinderen en aanhang de dag erna werd alles netjes verpakt geleverd. Netjes verzorg heel tevreden. De kinderen zijn al groot en hebben alles wat hun hartje begeert. Maar ik wil toch iets geven met de feestdagen met dit kadootje laat ik weten hoe trots ik op hun ben.

    Reageer
  5. Anouk

    Hi! Mag ik even complimenten geven hoe onwijs mooi jullie dit hebben gemaakt, verpakt én een foto hebben gestuurd naar mij als koper. Echt heel mooi, waardevol en met aandacht gedaan. Dank jullie wel!! 💝

    Reageer
  6. Ingrid

    Wat een prachtig pakketje, zo leuk ook dat ik een boodschap mocht doorgeven en dat is op een prachtig kaartje geschreven. Top!

    Reageer
  7. Henry

    Heel mooi, met liefde ingepakt en keurig en snel bezorgd.

    Reageer