Een prachtig Hartje besteld om een gezin een hart onder de riem te steken, prachtig verpakt en snel ontvangen. wat een service van deze 2 dames 😍 . Dit is een aanrader om hier iets te bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anneke Terpstra Smink
- Inge
Toen ik de doos open maakte met mijn bestelling voor kerst werd ik me toch blij. Prachtige kadootjes en zo ontzettend leuk en mooi verpakt. Echt een feestje voor het oog. Veel zorg aan besteed. Dankjel lieve dames
Hoe zou je By Vesper beoordelen?
- Bijzonder kado
Ik had 8 glaasjes besteld voor de kinderen en aanhang de dag erna werd alles netjes verpakt geleverd. Netjes verzorg heel tevreden. De kinderen zijn al groot en hebben alles wat hun hartje begeert. Maar ik wil toch iets geven met de feestdagen met dit kadootje laat ik weten hoe trots ik op hun ben.
- Anouk
Hi! Mag ik even complimenten geven hoe onwijs mooi jullie dit hebben gemaakt, verpakt én een foto hebben gestuurd naar mij als koper. Echt heel mooi, waardevol en met aandacht gedaan. Dank jullie wel!! 💝
- Ingrid
Wat een prachtig pakketje, zo leuk ook dat ik een boodschap mocht doorgeven en dat is op een prachtig kaartje geschreven. Top!
- Henry
Heel mooi, met liefde ingepakt en keurig en snel bezorgd.