Ik heb een potje bij jullie besteld. Het is prachtig en ook nog eens mooi en goed verpakt. Een heel mooi en origineel kado.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Astrid
- Julie
Super tof ingepakt!! Dankjewel... alleen al voor de verpakking en de mini hartjes zou je bestellen... top gedaan! Met veel liefde...
Hoe zou je By Vesper beoordelen?
- Vera
Ik heb een tegeltje met edelsteen besteld voor een huwelijk. Kwam heel snel binnen, mooi verpakt, met apart cadeaupapier erbij, zodat ik er zelf nog iets bij kan doen. Heel blij mee. Dank jullie wel. Ik heb al vaker iets bij jullie besteld en blijf dat zeker doen!
- L. Pietersma
Ik heb hier drie tegeltjes als cadeau besteld en ze werden prachtig ingepakt geleverd. Je kon echt zien dat dit met zorg was gedaan, een dikke aanrader! Ik ga hier zeker in de toekomst nog eens wat bestellen.
- Martine Maes
Super verzorgde en snelle levering. Je voelt zo de passie en zorgzaamheid van de bezielers Natalie & Nicolette. Proficiat en van harte dank hiervoor.
- Woutje
Gisteren uniek mooi tegeltje besteld Na 1 jaar overlijden vrouw van mijn zwager. Vandaag super netjes, liefdevol verpakt al binnen. Heel bij om dit waardevolle tegeltje met tekst: wat in je hart zit raak je nooit meer kwijt!! , aan mijn zwager te geven om hem een hart onder de riem te steken. Aanrader om bij deze 2 jonge dames, met veel passie voor hun mooie artikelen te bestellen. Lv groet en ga zo door