Hele snelle levering van het cadeautje. Zo mooi ingepakt dus een feestje om te geven. Bedank kaartje erbij dus hoe leuk wil je het hebben. Volgende keer weet ik de weg naar By Vesper. Veel succes met jullie webshop🫶
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Vemmy
- Marijke
Héél speciaal, prachtig geleverd. Ik had een houten hartje besteld voor troost met kleine steentjes . Daarin een heel klein briefje met de betekenis van deze steentjes, namelijk TROOST, en het leven weer oppakken na het ovetlijden van een dierbare. De dames schenken hier zo veel aandacht aan, echt TOP. Een echte aanrader😊
Hoe zou je By Vesper beoordelen?
- Mooi
Snelle levering en met zorg ingepakt Cadeautje nodig dan eerst even hun site bekijken 👍👍
- Coen
Natalie & Nicolette, vandaag ontvangen: "Zakje Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt". Zeer tevreden en je kan zien dat het met aandacht en liefde is verwerkt en verpakt. Dit is zeker niet mijn laatste bestelling en kan en ga By Vesper zeker aanbevelen bij eenieder.
- Liudmila
Net heb ik het pakketje geopend. Wat een mooie verrasing. Zo fijn ingepakt, echt met liefde. Dat heb ik nog nooit gezien. Prachtige edelstenen zijn precies zoals op de foto. Ik wens Natalie&Nicolette heel veel succes met hun winkel By Visper. Hierin kom ik zeker terug! Dank jullie wel lieve mensen!
- Karin
Onlangs een mooi tegeltje besteld met rozenkwarts. Kracht en Liefde. Het staat zo mooi bij al de herinneringen van ons overleden kleindochtertje. En was ook zo mooi ingepakt. Dank je wel daarvoor.