Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2024


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
By Vesper heeft 56 5 ster reviews 56
By Vesper heeft 0 4 ster reviews 0
By Vesper heeft 0 3 ster reviews 0
By Vesper heeft 0 2 ster reviews 0
By Vesper heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Saar

    Prachtige spulletjes. Een hele snelle service. En met zoveel liefde verpakt dat ik het er helemaal warm van kreeg. Ik kom zeker nog terug!

    Reageer
  2. Sanne

    Via google gekomen op de site van byvesper. Op zoek naar een kleinigheidje voor de aankomende verjaardagen van mijn overleden broers. Gekozen voor de geboortestenen, het kwam goed verpakt aan en bij het openen van de doos was het al helemal een cadeautje. Beide potjes mooi ingepakt en ook nog leuke droogbloemetjes en hartjes. Een absolute aanrader voor leuke en unieke cadeautjes.

    Reageer
  3. Hoe zou je By Vesper beoordelen?

  4. Cindy

    Geweldige service ! Zakje kracht was mooi ingepakt met ook een mooi kaartje erbij. Heel leuk dat ze er een foto van sturen zodat je kan zien hoe het verstuurd is. Helaas door PostNL na een week nog niet bezorgd en dit dus gemeld bij "By Versper" die het zakje kracht nogmaals en zonder extra kosten voor ons verstuurd hebben. Wat een enorm goede service is dat! Ga zeker vaker hier iets kopen.

    Reageer
  5. Katja

    Mis deze lieverds nog steeds in Brandevoort met hun winkel maar zo onwijs blij dat ze online zijn doorgegaan. Het is altijd een feestje om bij hun te bestellen. Het wordt altijd met liefde ingepakt. Ze denken goed met je mee en helpen waar ze kunnen. Reageren vlug op de mail. Het zijn prachtige spullen die ze verkopen. 2 lieve schatten met een hart van goud voor hun zaak❤️

    Reageer
  6. Hadassa van Geemen

    Ik ben zo blij met dit leuke merk. De cadeautjes worden prachtig ingepakt. Meteen verzonden. En wat je echt voelt bij hun is dat het met liefde wordt ingepakt. Elke keer weer iets warms wat je opstuurt. Echt top.

    Reageer
  7. Callie Groenewoud

    Hele fijne persoonlijke service, met zorg ingepakt & een handgeschreven bericht erbij. En niet te vergeten leuke en originele cadeautjes, prachtige stenen. Aanrader!

    Reageer