Ik bestel regelmatig bloemen en probeerde nu buurtbloemist, super goed concept namelijk. De grootte van de bos viel tegen. Ik heb hier melding van gemaakt en in tweede instantie ben ik hiervoor gecompenseerd. Ook zag ik in mijn mail dat de bloemen die geleverd zijn van een bloemist in Beverwijk waren, ze moesten worden geleverd in Bilthoven. Niet in de buurt. Volgende keer bel ik de plaatselijke bloemist dan maar ..
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Julia Mientjes
- Nathalie Nuyts
Ik ben heel erg tevreden met de service helemaal top! Prachtig bouquet heel erg bedankt! De ontvanger was er heel erg blij mee en ik ook!
Hoe zou je Buurtbloemist.nl beoordelen?
- Marleen Swart
Top en supersnel geregeld Via mail besteld en dezelfde middag een prachtig boeket met vaas geleverd :)
- Livelife
goede service en fijn dat ze ook op maandag bezorgen
- Desiree Ligthart-Prins
Goeie service, er is een prachtig boeket afgeleverd mooie bloemen en
- N Kottman
Rouwboeket zonder info ergens anders afgegeven bij voordeur. Na reclamatie volgende dag nieuw boeket op juiste adres geleverd