Leuke cadeautjes en erg leuk ingepakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marit
- Diana
Even een probleempje door kerstdrukte bij bezorgers, maar dit werd prima geregeld door jewelleries. Reageren snel op mail en sieraden zijn heel mooi. Dank jullie wel!
Hoe zou je Jewelleries beoordelen?
- bart arends
Goeie service. Was erg snel binnen. Mooi assortiment.
- Daan
Snelle levering en erg leuk ingepakt. Ik ben heel blij met mijn nieuwe items!
- Pauline
Oorbellen (oorstekers) kwamen beschadigd aan. Van eentje stond het stekertje scheef, van de andere oorbel was het stekertje afgebroken. Materiaal is duidelijk al te kwetsbaar voor verzending in een envelop. En dat geeft niet veel hoop voor als je ze wil graag dragen.
- Joyce Vermeylen
Goede service!