Ik heb een super leuk kussen besteld als verlof kado voor mijn collega. Na bestelling ontving ik netjes een bericht wanneer ik het ongeveer zou gaan ontvangen omdat het nog gemaakt moest worden. Top communicatie! Bedankt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jessica
- Daan Viergever
Op tijd geleverd en mooie kwaliteit muur behang voor de kinderkamer
Hoe zou je De Kleine Auto beoordelen?
- Anne
Ik kreeg zelfs een extra mail, om te zeggen dat wegens vakantie de levering langer kon duren. Heel attent! Posters zijn van stevige kwaliteit
- N.B
De poster is erg mooi en van goede kwaliteit. Daarnaast ben ik erg te spreken over de service. Bij het plaatsen van de bestelling bleek ik een verkeerde maat besteld te hebben, bij het veranderen ging er iets mis waardoor de bestelling niet geplaatst kon worden. Ik had de moed al opgegeven maar de eigenaresse mailde met de vraag of er iets was mis gegaan. Zo kon ik per mail de bestelling alsnog plaatsen. Binnen een paar dagen kwam de poster binnen.
- Lisette
Mooie blokken, snelle levering, vriendelijk contact. Alleen jammer dat 1 sticker op de blokken duidelijk gescheurd was en weer aan elkaar geplakt.
- Annemarie
Prachtige stickers besteld voor het Ikea keukentje. Heel simpel en netjes op te plakken. Pas na mijn bestelling zag ik dat je deze twee stickers ook in een koop kon bestellen. Dat scheelde een euro. Ik had ze apart in het winkelwagentje gedaan. Jolanda een mailtje gestuurd. Ze reageerde direct en heeft die ene euro ook meteen op mijn rekening terug gestort. Dus een mooi product en een uitstekende service.