Zeer goede service, vlotte levering en afhandeling. Betalen met Klarna is top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anne
- Elvina Sadijo-Prawoto
De creabox was de eerste keer kapot gestuurd.Nadat een mail gestuurd was kregen wij een nieuwe.Maar helaas was die ook kapot.
Hoe zou je Basile and Ray beoordelen?
- Diane Schepers
Snelle levering
- Zoë Van den Langenbergh
Altijd heel tevreden
- Mariet Hons
Goede service en snelle levering.
- Ashley
Snelle en vriendelijke service, een aanrader !