Super mooie producten en bedrukking! Ontzettend fijn contact en netjes verzonden.
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Laura Nijhof
- Annet Schoemaker
Weer heel mooie Koningsdag shirtjes ontvangen, zien er super leuk uit, prima service ook!
Hoe zou je Van Zeven beoordelen?
- Ginny Boef
Super leuk hoe ze alles maakt. Spullen zijn heel mooi geworden
- Iris van Rijen
Fijn contact en het was snel klaar. Wat een mooie producten maakt van Zeven. Ga zo door!!
- Yvonne
Vanzeven is een fijn bedrijf, ze denken met je mee in het maken van een leuk ontwerp. Eventuele vragen worden snel beantwoordt. De levering is vlot en de kwaliteit van de producten zijn hoogwaardig! Kortom, super tevreden! Ga zo door!
- Nicole
Hele snelle levering! Ik had gevraagd of het nog voor kerst verzonden kon worden, maar ik was zelf veel te laat met bestellen. Toch is het gelukt en dat ik het op tijd binnen! Zo blij mee! Bedankt!