• Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
SediaXL heeft 139 5 ster reviews 139
SediaXL heeft 29 4 ster reviews 29
SediaXL heeft 0 3 ster reviews 0
SediaXL heeft 0 2 ster reviews 0
SediaXL heeft 11 1 ster reviews 11

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Gabrielseboer

    4/5 voor deze winkel

  2. Stolk5

    Ik vind het een duidelijke website, duidelijke omschrijving. Ook het bestellen was erg makkelijk en de levering was precies op tijd.

  3. Hoe zou je SediaXL beoordelen?

  4. Lani Martinez

    Smells levering en duidelijke info

  5. Marion

    Ik had de twee bestelde tafellampjes vlot in huis en ook nog voor een aantrekkelijke aanbiedingsprijs! De lampjes werken prima en zijn van een degelijke kwaliteit. Ik ben er blij mee!

  6. Dekzwabber

    Inmiddels contact via email en de fout ligt waarschijnlijk bij post.nl Krijg waarschijnlijk nieuwe levering opgestuurd Wacht het nog even af Inmiddels na ruim èèn week de hondenmand binnen regelrecht van de bekende Chinese webwinkels.. verpakking zit vol met Chinese teksten Zogenaamd omgeleid via Schiedam daar plakken ze een post nl label Lijkt op dropshipping En is ook dropshipping Hondenmand is niet veel bijzonders lijkt totaal niet op de foto Voor dat geld voel ik me zwaar bestolen Dus mensen...Let op wat je hier koopt meeste staat ook op de Chinese sites,voor veel goedkoper

    Reageer
  7. graafgg

    5 buitenlampen besteld, 2 gingen snel kapot omdat er tijdens een regenbui vocht in kwam. Kreeg na een mailwisseling over de defecte lampen zeer snel 2 nieuwe lampen toegestuurd. Alles werkt nu prima. Bovendien zeer goede prijs, kwaliteit verhouding.