Vriendelijk en nette klantenservice. In tijden geen reactie meer gehad op een zondag.
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bente Zaandam
- Sanne Elsenaar
IK heb nu een maand de kast in gebruik van Sedia. Ik ben blij met de kast, hij doet wat ie moet doen. Ik was overweldigd door de onderdelen maar het in elkaar zetten viel eigenlijk heel erg mee want de gebruiksaanwijzing was erg goed. Het enige nadeel is dat de lades iets dieper hadden gemogen. ik zou de website aanraden..
Hoe zou je SediaXL beoordelen?
- TJ5
Goede service en snelle afhandeling na een klacht dat er iets stuk in de verpakking zat.
- MAmoor
Mooie lampen, netjes ingepakt, snelle levering
- Richard
Topkwaliteit en snelle service! De uitschuifbare eettafel is precies zoals omschreven – stevig, stijlvol en makkelijk in gebruik. De levering was keurig op tijd en goed verpakt. Ik had een vraag over de montage en de klantenservice reageerde snel en behulpzaam. Helemaal tevreden met zowel het product als de service. Aanrader!
- Griejetta
Product voor mijn dichter gekocht. Helaas te klein en slechte kwaliteit. Retour naar Sediaxl gestuurd. Sedia xl haalt het pakket niet op zodat het weer retour naar de zender gaat. Geen geld terug en je zit met een artikel wat je niet wil hebben en ook nog dubbele verzend kosten. Fraude bedrijf, hier bestel ik nooit weer, als er iets is met je product je je an get niet retour sturen en je krijgt je geld ook niet meer terug.