Super goede service… ik kreeg zelfs op oudejaarsavond antwoord. Lief personeel :)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Claudine Driessen
- Nicole Kuilder
Mooie artikelen en goede service! Fijn winkel!
Hoe zou je Vierseizoenen beoordelen?
- Desiree Vincenten
Mooie merken, vriendelijke behulpzame mensen.
- Shari van Vugt
Snel geleverd en mooi ingepakt
- Esther
Top service! Denken altijd goed mee en snel geleverd.
- M P
SNel geleverd, met persoonlijk briefje, en hadden op voorraad wat nergens anders meer verkrijgbaar was, ik ben erg blij ermeee