Snelle levering en had me tw8jfels dacht met zo,n klein doekje me was schoon?maar ben toch verrast het wast heel goed schoon en ruikt heerlijk doe er dan nog qel geurkorrels bij maar ik ben tevreden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tessa Koemans
- Anke Brantsma
De informatie vind ik tegenstrijdig er staat dat het product hypoallergeen is maar het wasmiddel heeft wel parfum. Ik denk wel dat de was goed schoon is.
Hoe zou je Ecofino beoordelen?
- Eugenia
Het pakje voldoet tot op de millimeter aan de brievenbuseisen, dus is gewoon te groot voor de postbode om er snel doorheen te steken. Gevolg: mijn hele binnenbrievenbus is losgerukt van het omringende hout en zit nog steeds om het pakje heen. Kom 't zelf maar ophalen en herstellen - zou ik zeggen, want de verzender is verantwoordelijk en niet postnl.
- Aukje Boomsma
Lekkere schone was en ruikt lekker .
- Huub Senden
Een levering zoals verwacht. Ben tevreden.
- Natasja
Ben blij met de wasstrips; handig, subtiele geur, was is schoon. Top!