Super goede service. En zeer lekker entrecote
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maarten Van Dijck
- Nicolet Schippers
De levering was goed! Goed verpakt!alles in de diepvries gedaan! Het rundergehakt was heel lekker! Ben benieuwd hoe het andere vlees smaakt!
Hoe zou je Rund & Kip beoordelen?
- Marcel
Mooie prijzen. Beter dan die van onze (goede)slager. Maar deze keer zonder onnodige toevoegingen erin. Keurig aangeleverd en tot nu toe is de smaak ook prima.
- Zeer tevreden!
Goede service, zowel bezorging als klantenservice voor vragen. Heerlijk vlees!
- Linda
Mijn ervaring met Rund & Kip is in een woord GEWELDIG. Bestellen simpel en goed, klantenservice super bereikbaar, levering is zo stipt qua tijdsblok, ingepakt, goed diep gevroren. Ik heb reeds entrecotes, kipfilet, kippendij, en gehakt met lever besteld, nou echt, beter ga je het niet meemaken. Kip geen vieze geur, geen overtollig vocht, de entrecotes zijn mooi qua size en een leuke aanbieding. En het gehakt …. is net als vroeger. Voor mij NOOIT meer anders, ik ben voortaan ambassadeur van Rund & Kip 👌🤣
- Hilde
Geweldig! Goed eerlijk vlees, fantastisch verpakt voor hygiëne en kwaliteit waarborging, levering was supersnel en duidelijke communicatie!