Tot nu toe alleen de kip klaargemaakt. Die is iig geweldig. De ribeye en de gehakt ga ik van de week klaar maken
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mona Stam
- Bart Meijer
Goede kwaliteit, en netjes bezorgd.
Hoe zou je Rund & Kip beoordelen?
- Robbie
Super goede prijs kwaliteit verhouding
- Gwendolyn
Mooie prijs voor goed vlees proef het verschil! En het bakt anders & fijne bezorgservice
- Roneen Gelberg
Lekker vlees. Goede snelle levering
- Viola
Helemaal geweldig dit. Perfect verpakt, mooie stukken vlees, heel goede service!