Echt lekker vlees! Vriendelijke bezorger. Goed gekoeld.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jonathan Perquin
- B. den Braber
Mooie acties, super service! Eerste keer dus kan nog niks over de kwaliteit zeggen :)
Hoe zou je Rund & Kip beoordelen?
- Linda Rooijens Strüwer
Niet aanbellen en op de grond leggen netjes overhandigen
- Reny Soerojo
Kwaliteit van het rundvlees is goed. Kip heb ik nog niet geprobeerd.
- Maddy
Snel en bevroren! Goede tracking te volgen. Vlees is mals en gewoon goed, lekker!
- Arnel
Gewoon perfect. Snel bezorgd, goeie prijs, perfect ingepakt en lekkere kip vlees. Ik ben een nieuwe vaste klant. Ik bestel elke maand vanaf nu. Kan niet wachten voor de entrecóte op 7 april.