De artikelen zijn prima in orde, daar ligt het niet aan. De 3 sterren zijn de het gevolg van de vervoerder. Geen lopende track en trace. De volgende dag geen levering of update ondanks het feit dat ze dat doorgaven. Veel gezeur daardoor via mail en uiteindelijk geen verklaring en 2 dagen later geleverd. Ik vind dat niet kunnen, aangezien het vlees is in een koelauto vervoerd met deze hitte en wie weet is het pakket wel half ontdooid retour gegaan. Daarna weer ingevroren en weer opnieuw en opnieuw. Doos leek ook nat te zijn geweest. Dus dat is de reden! Advies is diepvriesauto :-)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- A. Bijker
- Katinka
Erg netjes verzonden en verpakt lekker overzichtelijk
Hoe zou je Rund & Kip beoordelen?
- Dirk
Prima vlees, goed verpakt.
- Linda
Geweldig! Super snelle levering. Heerlijk smaakvol vlees! Ziet er gewoon "puur" uit! Prima verpakt in het bestelde gewicht. En ook belangrijk, goed betaalbaar!! Ik ga zeker vaker bestellen!
- Jānis Stajuks
Very good and delicious beef.
- Karin
Was mooi verpakt..moet nog proeven hoe het vlees smaakt