Goede producten, zeer snel geleverd. Voor een nette prijs
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Brigitte
- Manon
Super goede en diversiteit aan producten. Duidelijk beschreven waar het vlees vandaan komt en de kwaliteit ervan. Top!
Hoe zou je Rund & Kip beoordelen?
- Sandra
Sne en goed
- Kiki
Levering zoals aangegeven. Goed verpakt en nog zó koud! Fijn het lastige stukken apart ingevroren zijn zodat deze later makkelijker te gebruiken zijn.
- Claudia
Smaakt goed en bedankt dat het toch nog lukte die dag. Fijne communicatie.
- H.J. van der vegt
Vorige week voor het eerst besteld bij rund en kip. Totaal geen verwachtingen over alles. Via trunkrs werden we goed op de hoogte gehouden van onze bestelling. Het vlees kwam in een mooie stevige doos met koelfolie bij ons. Toen mochten we uitpakken. En dat was een verrassing. Alles is in mooie handzame pakketjes verpakt met de naam van het produkt erop. Zaterdag het eerste geprobeerd, de gehaktsnitzel de smaak was voortreffelijk en het product was niet volgezogen met water zoals vaak in de supermarkten. Wij gaan zeker vaker bestellen bij jullie.