Jammer dat de bezorger om 22:30 het pakket bij een willekeurig huisnummer op de stoep heeft gezet en weg is gereden niet eens in de straat. Toevallig zag ik de chauffeur wegrijden en liepen de huiseigenaar en ik elkaar tegemoet anders??
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- corina
- Tja
Ik bestel al lang via een webshop mijn vlees . Dus ik dacht ff ergens anders kijken waar ze alles hebben . Besteld rund en kip . Netjes geleverd alleen de kip is per pond diep gevroren binnen gekomen en daar zit het grote verschil bij een ander 2.5 kilo kipfilet in een plastic verpakt koel bewaard dus kan ik naar eigen hand verdelen ben alleen , maar nu per pond diep bevroren das echt to much voor een persoon das voor een week dus om die reden zal ik ook geen kip meer bestellen bij u .. het rund is prima verpakt bevroren geleverd smaakt uitmuntend .. voor rundvlees kom ik terug ..
Hoe zou je Rund & Kip beoordelen?
- Elay Naim
Goede service en heb tot nu toe ervaren dat het vlees van goede kwaliteit is.
- Patrick Klos
Prijs kwaliteit verhouding is dik in orde en alles is netjes verpakt
- Christianne van Hoeck
Goede service
- Sivia
Het pakket wordt op tijd bezorgt het zit in een stevige doos in een koelzak met koelelementen en het vlees is bevroren in sterk plastic verpakt dus voor mij is dit helemaal prima dus voor herhaling vatbaar