Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Marstek Nederland heeft 1603 5 ster reviews 1603
Marstek Nederland heeft 549 4 ster reviews 549
Marstek Nederland heeft 136 3 ster reviews 136
Marstek Nederland heeft 63 2 ster reviews 63
Marstek Nederland heeft 70 1 ster reviews 70

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Theo Ramaekers

    Ik zou graag willen dat ze de website aanpassen aan de werkelijke leveringsduur (+- 1 maand). Dan weet je dat van te voren als je iets besteld . Nu is het afwachten wanneer iets geleverd gaat worden .Voor de rest is alles prima. Toestel mooi geleverd tot aan de deur.Toestel werkt prima.

    Reageer
  2. Ruud

    Ze adverteren met 2-3 dagen levertijd, maar zonder enig bericht vanuit hun kant, duurde het een maand voordat het product werd geleverd.

    Reageer
  3. Hoe zou je Marstek Nederland beoordelen?

  4. Pieter Jonckheere

    Op de website staat dat de levering binnen 3 dagen is. Ik heb langer dan een maand moeten wachten. Geen probleem maar vermeld dan geen loze beloftes. P1 meter verliest vaak verbinding. Installatie vereist enige achtergrondkennis die ik totaal niet he/had. Dit is geen 'gewone' plug & play.

    Reageer
  5. Rik

    Mijn bestelling is geplaatst op 18/04, toen stond er 5 tot 7 dagen levering. Levering op 29/05. Communicatie was op 1 mail na vaag en vaak een standaard antwoord. Dat kan duidelijk beter. De levering zelf, met track en trace, gaat heel vlot. Ook installatie en gebruik van de batterij (Venus E 3.0) gaat vlot. Maar de wachttijd en onduidelijkheid geeft toch een negatief gevoel.

    Reageer
  6. Robert

    Voorraden niet op orde (lange levertijd). Telefonisch nagenoeg niet te bereiken, zoals een keer na 40 minuten 1 persoon verder in de wachtrij, dus maar opgehangen na die 40 minuten. En dan tijdens het wachten aan de telefoon dat verschrikkelijke liedje “even geduld, uw energie wordt opgeslagen” ...je energie wordt leeggezogen als je belt met Marstek.

    Reageer
  7. Gino

    Absoluut niet tevreden over de service. Ondertussen een maand geleden een bestelling geplaatst en betaald met de boodschap dat binnen 2 à 3 dagen zou geleverd worden. Op het moment van de bestelling was er ook geen melding van een beperkte voorraad. Telkens ik informeer, krijg ik hetzelfde antwoord. 'Uw bestelling staat in de wachtrij.' Maw, er werden een maand geleden bestellingen aangenomen en betaald, zonder dat ze de zekerheid hadden te kunnen leveren binnen de door hen vooropgestelde termijn. Hier is een woord voor: contractbreuk.

    Reageer