Ik zou graag willen dat ze de website aanpassen aan de werkelijke leveringsduur (+- 1 maand). Dan weet je dat van te voren als je iets besteld . Nu is het afwachten wanneer iets geleverd gaat worden .Voor de rest is alles prima. Toestel mooi geleverd tot aan de deur.Toestel werkt prima.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Theo Ramaekers
- Ruud
Ze adverteren met 2-3 dagen levertijd, maar zonder enig bericht vanuit hun kant, duurde het een maand voordat het product werd geleverd.
Hoe zou je Marstek Nederland beoordelen?
- Pieter Jonckheere
Op de website staat dat de levering binnen 3 dagen is. Ik heb langer dan een maand moeten wachten. Geen probleem maar vermeld dan geen loze beloftes. P1 meter verliest vaak verbinding. Installatie vereist enige achtergrondkennis die ik totaal niet he/had. Dit is geen 'gewone' plug & play.
- Rik
Mijn bestelling is geplaatst op 18/04, toen stond er 5 tot 7 dagen levering. Levering op 29/05. Communicatie was op 1 mail na vaag en vaak een standaard antwoord. Dat kan duidelijk beter. De levering zelf, met track en trace, gaat heel vlot. Ook installatie en gebruik van de batterij (Venus E 3.0) gaat vlot. Maar de wachttijd en onduidelijkheid geeft toch een negatief gevoel.
- Robert
Voorraden niet op orde (lange levertijd). Telefonisch nagenoeg niet te bereiken, zoals een keer na 40 minuten 1 persoon verder in de wachtrij, dus maar opgehangen na die 40 minuten. En dan tijdens het wachten aan de telefoon dat verschrikkelijke liedje “even geduld, uw energie wordt opgeslagen” ...je energie wordt leeggezogen als je belt met Marstek.
- Gino
Absoluut niet tevreden over de service. Ondertussen een maand geleden een bestelling geplaatst en betaald met de boodschap dat binnen 2 à 3 dagen zou geleverd worden. Op het moment van de bestelling was er ook geen melding van een beperkte voorraad. Telkens ik informeer, krijg ik hetzelfde antwoord. 'Uw bestelling staat in de wachtrij.' Maw, er werden een maand geleden bestellingen aangenomen en betaald, zonder dat ze de zekerheid hadden te kunnen leveren binnen de door hen vooropgestelde termijn. Hier is een woord voor: contractbreuk.