Het heeft even geduurd voordat ik de Marstek ontving, na uitpakken heb ik grondig moeten zoeken naar het garantiebewijs en schroeven voor de wieltjes, die bleken uiteindelijk aan de achterkant te zitten,,, installatie ging perfect werkt prima met de p1 meter van homewizzard, heeft alles op 0kwh kunnen houden met pv systeem, kortom pracht apparaat, jammer dat het helaas een chinees systeem is, misschien verborgen ergens een Kill Switch ingebouwd?? Tot op heden dik tevreden, een dikke 10 !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Arthur
- Robin Keurentjes
Positief verrast door de kwaliteit en functionaliteit van het product. Snelle en duidelijke antwoorden op de vragen die ik voor aanschaf via de mail stelde. Top !
Hoe zou je Marstek Nederland beoordelen?
- Giuseppe
Op afspraak geleverd
- Klaas Santing
Zeer vriendelijk en persoonlijk beantwoording van vragen ook voordat er een product gekocht is. De afgesproken levertijd na gekomen. Een prettig bedrijf om zaken mee te doen.
- Bas
Prima plug en play thuisbatterij die doet wat hij moet doen. De installatie was makkelijk en mbv beschikbare informatie op forums wordt hij nu ook gemonitored in HomeAssistant. Ik kijk even een tijdje hoe het nu gaat qua stroomverbruik hier thuis en indien nodig schaf ik nog een tweede exemplaar aan.
- Sander
De batterij is prima geleverd. Hij koppelt zelfs met HomeWizard P1 meter. Het energieschema werkt automatisch met AI niet icm een laadpaal. Als de stroom goedkoop is, levert het AI model terug op als je goedkoop je auto oplaad. Het zelf inrichten van de Batterij kan ook niet niet met een andere aansturing, dus zit nu niets anders op dan handmatig aan en afschakelen plannen iedere dag. Opbrengstregistratie werkt soms wel en soms niet, het is gissen wat de batterij rendeert op deze manier. Een Home Assistant of andere API integratie is echt broodnodig, zeker als het AI model niet werkt.