01/05/2026,3 thuisbatterijen besteld, nog steeds niks ontvangen. Via mail contact gehad maar een vaag antwoord, maar er wordt tot nu toe niks geleverd. ook geen concrete leveringstermijn daarom maar twee sterren
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Chris
- Theo van Houtum
De verpakking was beschadigd, maar geen beschadigingen aan het apparaat kunnen vinden. De beloofde levertijd is ver overschreden. De installatie en in werking stellen verliep goed. Binnen een half uur de klus geklaard. Het apparaat draait nu inmiddels enkele dagen, en het werkt naar behoren.
Hoe zou je Marstek Nederland beoordelen?
- Emiel
De klantenservice en de klant informeren is ondermaats Verwachting levering komen ze niet na meer dan het dubbel van de levering moeten wachten Er staat en heel klein link dat de vraag en aanbod beperkt is had duidelijker op de site mogen staan Een tijdelijk verkoop stop lijkt me een betere manier tot de vooraad weer op pijl is Klantenservice is ook niet bepaald meewerkend, als je ze vraagt naar de levering krijg je als antwoord dat de levering langer op zich laat wachten Als mogelijkheid zeggen ze dat je het ook kan ophalen als ik daar uiteindelijk gebruik van wil maken is dat niet mogelijk
- Kurt Glorie
Meer dan maand moeten wachten op batterij. Bijna onmogelijk om iemand direct aan de lijn te krijgen. Reactie op mail komt er wel telkens. Hopelijk betere service indien problemen.
- Ronny
Beschadigd, Nee, zit van 9 April te wachten tot mijn Batterij geleverd wordt! Hebben jullie enig idee wanneer wel? een mailtje naar mij zou fijn zijn om de klant te informeren. Ik lees als ik hem nu besteld, 14 dagen, waarom bij mij een maand?
- Martijn
Geen hulp bij kapotte batterij. weggegooid geld. Ordernummer: 18942