Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Marstek Nederland heeft 1603 5 ster reviews 1603
Marstek Nederland heeft 549 4 ster reviews 549
Marstek Nederland heeft 136 3 ster reviews 136
Marstek Nederland heeft 63 2 ster reviews 63
Marstek Nederland heeft 70 1 ster reviews 70

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marcel Boersma

    Verschrikkelijk product, werkt niet en contract krijgen is echt niet te doen

    Reageer
  2. frank janssens

    Toestel werkt niet zoals verwacht

    Reageer
  3. Hoe zou je Marstek Nederland beoordelen?

  4. JP

    Support via marstek is 0 waardeloos, geen contact mee te krijgen...Met verkopen zijn ze snel, maat daarna is het stil... Ik heb 2 venus E batterijen en wil deze BEIDE laten functioneren via AI optimalisatie. Dit is mij tot op heden niet gelukt, apparaten diverse malen gereset geupdated, fabrieks instellingen terug gezet, niks werkt. Contact krijgen via de chat in de app lijkt onmogeijk. Ik had al een ct002 meter, later ook de ct003 aangeschaft maar mag niet baten. Als ik dit vooraf had geweten had ik mijn euros ergens anders aan besteedt. Binnenkort staat het zooitje op marktplaats denk ik.

    Reageer
  5. Johan Heuvinck

    Fantastische Service, snel en professionele antwoorden, batterij doet uitstekend zijn ding, enige ,inpunt is de P1 meter en bijbehorende app, mijn voorkeur is HomeWizard.

  6. Nico

    Bij problemen ( en die had ik) wordt het een moeizame communicatie met Marstek. Bellen of appen kan je vergeten dan maar de mail. Na 1 dag krijg je dan een ( verkeerd) antwoord, weer opnieuw mailen, na 1 dag weer een onjuist antwoord etc. Zo kan je lang wachten voordat een probleem opgelost wordt. Tevens sturen ze soms ook een standaard antwoord, waar je niets mee kan. Service is matig!

  7. Erik Westerveld

    Ik ben tevreden over Marstek Nederland, de levering had wel helaas vertraging (1 maand) maar als ik daar over een email verstuurde kreeg ik netjes antwoord. Uiteindelijk netjes afgeleverd ondanks dat ik niet thuis was en ik kreeg een foto van de chauffeur waar de levering was neergezet op de afgesproken plaats.