Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Slimglass heeft 199 5 ster reviews 199
Slimglass heeft 24 4 ster reviews 24
Slimglass heeft 7 3 ster reviews 7
Slimglass heeft 4 2 ster reviews 4
Slimglass heeft 3 1 ster reviews 3

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Arthur

    Alles top. Panelen geleverd op afgesproken datum door vriendelijke bezorger. Bij het plaatsen van de schuifwand kwamen we erachter dat we de 2 U profielen niet gingen gebruiken. Deze waren dus overbodig. Terug naar de showroom om te vragen of dat ik deze kon ruilen tegen tochtstrips. Deze hadden we niet mee besteld. Dit was geen enkel probleem en kon deze meteen meenemen. Als toetje nog een handvat gekregen. Top service.

    Reageer
  2. Potkamp

    Goede service, super kwaliteit en snelle levering

    Reageer
  3. Hoe zou je Slimglass beoordelen?

  4. Erik

    Alle zes de glazen panelen beschadigd geleverd en tot op heden geen oplossing ondanks de belofte er nieuwe ruiten zouden komen. Na bijna 3 maanden mag je toch wel verwachten dat het probleem aangepakt en opgelost is, vandaar ook m'n slechte review en ga ik wellicht verdere stappen ondernemen.

    Reageer
  5. Palm

    Wir haben 3 x Glasschiebelwände bestellt. Ich habe am 3. März das Geld überwiesen und am 4. April kam die Bestellung an. Das hat ein wenig länger gedauert, als wir uns vorgestellt haben deswegen die 4 Sterne. Das Produkt an sich ist gut und sieht auch sehr gut aus. Bei der Lieferung wurde ein Mitnehmerset vergessen, welcher aber seitens der Firma sofort nachgeschickt wurde.

    Reageer
  6. Kristiaan

    Super goede service. Alles was 4 dagen na bestelling al geleverd. Bleek er in 1 verpakking iets te ontbreken. Na telefonisch contact is dit nog na geleverd dezelfde week. Deze firma is zeker aan te raden.

    Reageer
  7. Servé van Wissem

    Telefoniste van de klantenservice weet niks, kan niks en geeft door aan de verantwoordelijke collega. De "verantwoordelijke collega" reageert vervolgens niet. De levertijden die bij bestellen worden beloofd worden niet gehaald. Recensies op internet zijn wss nep. Administratief is het een rommeltje. Levertijd van 5 tot 8 werkdagen wordt "zomaar" 6 weken.

    Reageer