Uitstekende service na 'klacht' over een productiefoutje. Ik ben heel blij met de heerlijke Deodorant balm in een blikje. In mijn recente aanschaf (niet via de webshop) zitten wat korrels die wat meer wrijven vergen wat een beetje lastig is. Ik waagde er een email naar HAPPY EARTH aan en kreeg een hele nieuwe zending MET als extra cadeautje een shower bar. Die ga ik snel proberen. Ruikt heerlijk. Bedankt! Alles plastic vrij!, 100% natuurlijk en heerlijke geuren. Ik ben fan van de Bergamot geur. O ja, ik hergebruik de kleine blikjes bij mijn hobby, voor kraaltjes etc.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jetty
- Sofie Wauters
Goede service. De geur van het product is helaas niets voor ons.
Hoe zou je Happy Earth beoordelen?
- Fiona
Snelle levering van fijne producten.
- Amanda
HE heeft mij verzocht obv een niet-webshopaanschaf een review te schrijven en dat doe ik met plezier, want ik gebruik hun verzorgingsproducten heel graag. Microplastic free vind ik daarvoor het belangrijkste criterium. Verder vind ik dat ze lekker geuren en dat de verpakking/etikettering aantrekkelijk is. Het straalt allemaal 'goed' uit en volgens mij is dat in brede zin ook echt zo en zo'n organisatie steun ik dan graag :-)
- Michiel van den Bosch
Snelle service, mooie producten.
- Veronique Billiet
Produits simples et efficaces.