Prima gegaan , leuk kaartje in het pakje ! 🤗
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Herman de groot
- Elbert Camphens
Echt top lont,werkte gelijk,veel beter dan die nep lonten!
Hoe zou je Gloudemans koken en kado B.V. beoordelen?
- Jolanda
prima service, snelle levering, uitstekend verpakt
- Ed vd Outenaar
Snelle levering. Goed verpakt.
- thea sweers
super mooie kwaliteid het blijft gewoon mooi en alles ruikt lekker metdiffuser navullig .
- Jacintha
Snelle levering en mooi ingepakt als kado op verzoek.