Prima afgehandeld,zeer snelle levering!!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- anonymous
- Michèle
Zeer goed. Mijn dochter had voor mijn verjaardag een Mama beker van blond gekocht en hij was gepersonaliseerd. Ik wist niet dat dat bij jullie kon ...Echt super gaaf. Wij komen snel een dagje naar Uden en bij jullie shoppen.
Hoe zou je Gloudemans koken en kado B.V. beoordelen?
- Monique Kraan
Supersnelle levering, keurig verpakt. Echt erg leuk om hier te bestellen
- Helen
Heb mooie bestekset gekocht. Kreeg eerst een setje om uit te proberen en of het beviel. Bij de koop werden de verzendkosten van het probeersetje verrekend en kreeg ik korting op een aanvulling. Verkoper was erg vriendelijk en meedenkend.
- anonymous
servies van blond amsterdam besteld. Snelle levering, goed verpakt
- Thea
Goed product, goede service. Netjes ingepakt