Prima service! Ik heb een mooie pot van blond Amsterdam gekocht niks geen beschadigingen alles was keurig ingepakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lamper
- Kelly
Heel erg blij met mijn nieuwe snoeppot van Blond Amsterdam. Super goed ingepakt en ook nog eens geluk dat er geen verzendkosten bij kwamen!
Hoe zou je Gloudemans koken en kado B.V. beoordelen?
- anonymous
Goed
- G.Westdijk
ok
- S vd Horst
Ik heb ervaring met Gloudmans koken & kado via hun overzichtelijke internet site .
- S vd Horst
Via de internetwinkel