Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Aqua-Marina.NL heeft 83 5 ster reviews 83
Aqua-Marina.NL heeft 4 4 ster reviews 4
Aqua-Marina.NL heeft 0 3 ster reviews 0
Aqua-Marina.NL heeft 0 2 ster reviews 0
Aqua-Marina.NL heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Nico Leeuw

    Zeer behulpzaam en kundig.

    Reageer
  2. Timo Meevers Scholte

    Top, Eindelijk een bedrijf waar je iemand kan spreken en die je service biedt over accu's. Hij legde me ALLES uit! Snel verzonden ook. Dank!!

    Reageer
  3. Hoe zou je Aqua-Marina.NL beoordelen?

  4. Ton Worm

    Fantastische uitleg en support. De fluistermotor is nog beter dan gehoopt. Ook uitstekend advies.

    Reageer
  5. René

    Ik heb onlangs een accu gekocht en ben echt super tevreden. De accu werkt perfect en doet precies wat hij moet doen. Wat mij vooral positief verraste is de klantenservice. Ze reageren snel, denken écht mee en hebben veel technische kennis in huis. Ik kreeg duidelijke uitleg en professioneel advies, waardoor ik zeker wist dat ik de juiste keuze maakte. Dat geeft vertrouwen. Kortom: een betrouwbaar bedrijf met zeer goede service en technische expertise. Absoluut een aanrader!

    Reageer
  6. Ewout Pijselman

    Geweldige service. Echt zo prettig contact. Vragen werden direct beantwoord, en ging zelfs zover dat adviezen werden gevolgd met waar ik dingen kon bestellen als zij ze niet leverde of niet in hun assortiment hadden. Fantastisch. Er is geholpen met inbouwen zelfs Echt dikke 10 kan ze iedereen aanraden. Kom in de toekomst zeker terug

    Reageer
  7. Leonie Tensen

    Super attent stel, erg behulpzaam en meedenkend. Ik liep vast in mijn zoektocht naar een accu voor onder de stoel van mijn T6. De 100Ah LiFePO4 is met veel aandacht geïnstalleerd en ik kan nu weer goed op weg. Tijdens het monteren kwamen we erachter dat het draaiplateau niet meer paste, dus die hebben we achterwege gelaten. Dank voor de vriendelijke, betrokken en meedenkende service!

    Reageer