Hele leuke, lieve, originele cadeautjes voor elke gelegenheid voor een schappelijke prijs. Inpakservice kiezen en boodschap toevoegen mogelijk. Door het formaat van de presentjes, daaraan refereert de naam ervan ook, desgewenst bij je te dragen in tas of jaszak. De ontvanger van mijn cadeautje, een hart onder de riem, was erdoor geroerd liet ze weten. Biij evt vragen zeer eenvoudig contact te leggen met Nathalie, die vlot en adequaat reageert. Een aanrader dus!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jolanda Colijn
- Monique Van den Brink
De envelop is al een kadootje. En bij het openen word je al helemaal blij. Met een vriendelijke persoonlijk kaartje van de eigenaresse.
Hoe zou je Pockethugs beoordelen?
- Marlies Peeters
Heel leuke verpakking, heel attente en correcte service
- Judith
Mooi assortiment. Bij ontvangst cadeauklaar verpakt.
- Ellemieke Boutkan
Het was hele fijne service! De plaatjes op de site zijn duidelijk te zien en het is precies zoals je het krijgt. Na 2 of 3 dagen had ik mijn pakketje al binnen. Ik was verast door een mooi opgemaakte zwarte brief met leuke stickers erop. Toen ik het openmaakte zag ik een ingepakt pakketje met daarin kleine decoratie vlindertjes, stickers en mijn mooi ingepakte pockethug met een leuk strikje eromheen. Ik ben er heel blij mee en ben verast hoe leuk het is ingepakt. Daarom 5 ☆☆☆☆☆
- Es
Een leuk aardigheidje , maar vond het wel prijzig. Maar het is wel enthousiast ontvangen..