Hele goede service en leuke producten. Mijn bestelling was leuk ingepakt en er zat een handgeschreven kaartje bij. Ik ga hier zeker vaker bestellen. De bestelling is ook snel geleverd via de post. Heel erg blij mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Laura
- Meriet
Heel blij met Nathalie! Fantastische kleine pockethugs. Met liefde verpakt en verstuurd. Ontzettend leuk om weg te geven en een glimlach terug te ontvangen. Bij elke bestelling stopt Natalie er een klein cadeautje bij voor mijzelf. Te lief.
Hoe zou je Pockethugs beoordelen?
- Diana Schmitz
Snel geleverd, heel leuk verpakt, lieve boodschap erbij. Helemaal top. Het voelde als een hug!❤️
- Nancy
Hele goede service Wordt echt met je meegedacht. En heel leuk verstuurd
- Lenie
Mijn ervaring met Pockethugs is echt fantastisch, ook zo mooi verpakt allemaal, echt een aanrader... Het zijn zulke lieve kleine cadeautjes!
- Renske
Mijn bestelling was met veel zorg en liefde verpakt. Erg leuk gedaan! De service was ook prima! Duidelijk en heel vriendelijke communicatie over wanneer ik mijn bestelling zou krijgen.