Marijke Klep
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Ko&Flo, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Perfect!
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Perfect!
Super
Fijn contact, mooie kleding en goede service✅
Ik koop bijna altijd bij Ko en Flo, want lekker veel keuze. Alles is goed geregeld. Ik heb 1x een klein dingetje in de verzending gehad, maar gelukkig zijn ze ook goed telefonisch bereikbaar dus was het zo opgelost! Echt een aanrader deze webshop!
Door een eigen fout verkeerde adres op het pakket. Ko&Flo heeft dit netjes opgelost en snelle communicatie!
Heel erg leuk en lief geholpen, samen naar leuke items gezocht en ook meedenken naar het volgend seizoen. Super lief en goed geholpen. Top , leuke foto v oma en kleinkind gemaakt en de mama’s waren super blij met de leuke kleren!! ❤️🤩