Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Collie goud heeft 99 5 ster reviews 99
Collie goud heeft 3 4 ster reviews 3
Collie goud heeft 1 3 ster reviews 1
Collie goud heeft 0 2 ster reviews 0
Collie goud heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Kim Piepenbroek

    Snelle levering en zo’n mooi dierbaar sieraad!

  2. Gerda

    Vandaag mijn ketting gekregen met een bedeltje met moedermelk en een haarlokje. Ook zit er een bedeltje aan met de geboortesteen en een bedeltje met de naam en geboortedatum van ons zoontje. Ik kon de ketting helemaal zelf samenstellen hoe ik het graag wilde hebben. Echt geweldig. De communicatie en service is heel goed. Je krijgt een snelle reactie en er wordt met je mee gedacht. Heel erg fijn! Het is erg mooi geworden en ik ben er super blij mee. Ik heb nu een hele dierbare en tastbare herinnering. Ik kan het dus ook zeker aanraden! Nogmaals heel erg bedankt!

  3. Hoe zou je Collie goud beoordelen?

  4. Cil

    waar zal ik is beginnen, want wat ben ik ontzettend dankbaar voor hin en nicole. toen mijn 2 meisjes (katten) een jaar na elkaar overleden was ik op zoek na een gedenkingssieraad. ik heb het hele internet afgezocht maar niks pastte echt bij mij en mijn meisjes, tot ik collie goud tegen kwam. de hulp was zo persoonlijk, gericht en liefdevol en ze hielpen mij mijn persoonlijke sieraad op te stellen. het eindresultaat is prachtig geworden en ik kan niet meer dankbaar zijn voor deze lieve dames. nu kan ik ze elke dag bij mij dragen met dank aan collie goud ❤️

  5. Marloes Van de Beek

    De levering was boven verwachting snel waardoor mij ovale moedermelkring voor kerst nog kwam. Echter viel bij het uitpakken de ring wat tegen. Hij was een stuk kleiner dan ik dacht dat hij zou zijn; op de foto's op de website leek de moedermelksteen groter. Misschien een idee om de diameter van de steen te vermelden bij de informatie zodat men van te voren weet dat hij wat klein is. I.c.m. de V-ring was het denk ik mooier geweest. De steen is wel mooi wit (ook optie "extra wit" gekozen) en goed gevuld

  6. Tom

    Zeer snelle levering ondanks de feestdagen. En fijne contact en terugkoppelingen via de app.

  7. Priscilla van Lint

    Warme en uitstekende service!