Ik had 3 memoriebeertjes laten maken van de kleren van mijn vader. Met het openen van de doos,kwamen de tranen mij tegemoet,wat waren ze ontzettend mooi .Ik ben er enorm bij mee. Dank je wel voor de prachtige beertjes
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Roswitha van der putten
- Marleen
Lieve mensen,zusjes. Wat hebben jullie voor ons prachtige memory beren gemaakt. Alle 6 zo verschillend maar zo herkenbaar met de kleding van mijn man. Wat een emotioneel moment met het uitdelen van de memory Beren aan de kinderen en kleinkinderen. Nogmaals dank en lieve grts uit Limburg.
Hoe zou je Russel & Co beoordelen?
- Selma Cornelissen
Wij zijn enorm blij met onze memory vriendjes van Russel & co! Onze vragen op voorhand werden snel en vriendelijk beantwoord, en de bestelling was snel geplaatst. We hebben de vriendjes vorige week ontvangen en hebben ze ontroerd uitgepakt. Ze zijn prachtig, onze kinderen hebben nu een prachtig aandenken aan hun beppe. Dankjewel!
- Jessica Donkers
Door omstandigheden gisteren pas de beren kunnen geven, maar wat zijn ze mooi! Je kunt zien en voelen dat ze met veel aandacht en met liefde zijn gemaakt
- Doran Hendriksen
Ik ben superblij met mijn memoryvriendje. De beer is precies geworden zoals ik me had voorgesteld. Hij is erg mooi gemaakt en aan al mijn wensen is tegemoet gekomen. Zo heeft mijn kleinzoon zijn opa toch een beetje bij zich!
- Irem Kaya
Ik ben enorm tevreden over het eindresultaat! Het is zelfs mooier dan verwacht.