Geweldige Service! Fijn persoonlijk contact en meedenken! Super!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eefje
- Lyke Janssen
Leuk bezorgd met n persoonlijke kaart en heerlijke humor. Top👌🏼
Hoe zou je De Kadoning beoordelen?
- kristel emans
snelle levering en leuke sticker en info bijgevoegd , het leuke met het serieuze vermengd , top!!
- Gerard Van wichem
Duidelijke site, leuke artikelen en goeie service!!
- Leonie
Super bediening, woensdag gekocht , donderdag in huis👌kom zeker vaker bij !!! Heel hartelijk dank!!!! Groetjes Leonie.
- Roos Degens
Snelle levering, goede service! Het pakketje was snel geleverd en is super leuk ingepakt. Echt een aanrader om hier te bestellen.