De gordijnen zijn vandaag geleverd en nog mooier dan ik mij had voorgesteld. Zeer mooi afgewerkt en van goede kwaliteit. Ook de kleur is prachtig en staat erg chique! Een aandachtspunt is wel de communicatie. De gordijnen lieten namelijk iets langer op zich wachten dan verwacht, wat heel begrijpelijk is (gezien de kwaliteit ) maar ik kreeg geen respons op mijn mail. Daarna heb ik gebeld en ben toen wel heel vriendelijk te woord gestaan door een medewerker. Mijn bestelling is precies verlopen zoals besproken. En het resultaat mag er wezen. In één woord: Fantastisch!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sabrina
- MªVictoria Mota Cañizares
Mooie prijzen en goede service!
Hoe zou je Maatwerkgordijnen.nl beoordelen?
- José Korpel
Goed geholpen , snelle levering en mooi gemaakt, mooie gordijnen mooie stof en kleur . Ben er heel blij mee
- Manou Schuttrups
Super goede kwaliteit, klantvriendelijk
- MS
Mooie kwaliteit gordijnen. Heel blij mee. Het duurde wel 3 weken ipv 9-12 dagen wat er op de website staat.
- Marry Hendrikse
Mooie gordijnen erg blij mee