Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Mink & Moon heeft 60 5 ster reviews 60
Mink & Moon heeft 1 4 ster reviews 1
Mink & Moon heeft 0 3 ster reviews 0
Mink & Moon heeft 0 2 ster reviews 0
Mink & Moon heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Suzanne

    Harstikke leuke items en ben er super tevreden mee. Gekozen voor afhalen, hele fijne communicatie en allemaal zo leuk ingepakt en extra leuke dingen erbij. Hele vriendelijke vrouw. Ook qua prijs goedkoper.

    Reageer
  2. Irma Schotanus

    Geweldige service en prachtige producten!

    Reageer
  3. Hoe zou je Mink & Moon beoordelen?

  4. Diana

    Voor de eerste verjaardag van onze kleine jongen hebben we bij Mink & Moon een Trybike driewieler met stuurtasje besteld. Alles was perfect geregeld! 
Het cadeau was superleuk en met veel zorg ingepakt. De bestelling werd dezelfde dag nog verzonden en het was de volgende dag al bij ons thuis. Snelle service, persoonlijke aandacht en prachtige producten, wij zijn ontzettend tevreden! Een echte aanrader als je op zoek bent naar originele en mooi verpakte cadeaus voor een eerste verjaardag of kraamcadeau.

    Reageer
  5. Jacqueline

    Voor mijn collega’s die vader zijn geworden, heb ik via Mink & Moon super leuke kraampakketten laten verzorgen door Jolanda en Esther. Alles was tot in de puntjes geregeld! Ik geef het budget door, kies een paar cadeautjes uit en zij vullen het pakket verder aan met originele ideeën. Het wordt altijd mooi ingepakt en direct verstuurd. De reacties van mijn collega’s zijn elke keer enthousiast — vooral de Wildride draagzak en de Linedyr naamslinger zijn grote favorieten. Echt een aanrader voor wie op zoek is naar een persoonlijk en stijlvol kraamcadeau!

    Reageer
  6. Maaike

    Altijd super tevreden over Mink en Moon! 🩷 De bestelling wordt heel snel en netjes in orde gemaakt – vaak kan ik het dezelfde dag of de dag erna al afhalen. De producten zijn ontzettend leuk, perfect als kraamcadeautje, en alles wordt met veel zorg en aandacht ingepakt. Echt een aanrader!

    Reageer
  7. Thessa

    Hele fijne webwinkel, vooral voor kraamcadeaus bestel ik hier graag. Snelle service en goed contact. Aangezien ik familie heb wonen in Linschoten, werd de bestelling zelfs langsgebracht ! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

    Reageer