Ik had een bestelling ,die in een kort tijdsbestek gemaakt moest worden, dit was geen probleem. En zelfs kreeg ik afbeeldingen van de kleur combinatie of ik daar tevreden mee was. Erg leuk ingepakt , dank.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jannita
- Tessa
Super goede service, denkt mee met het design voor de gepersonaliseerde cadeaus. En zelfde dag nog verzonden!
Hoe zou je Mink & Moon beoordelen?
- Laura
Meerdere dingen besteld en allemaal zo leuk ingepakt, een feestje als je het binnen krijgt!
- Lotte
Fijne webwinkel met persoonlijk contact bijvoorbeeld doordat er voorbeelden worden gestuurd. De snelle bezorging of het afhalen in sommige gevallen voor onze vakantie. 😉 Zo leuk verpakt.. dat je t eigenlijk t liefst zelf zou willen opmaken. (Gelukkig ook een keer als cadeau gekregen)
- Jinke
Een mooie webshop met een hele fijne en persoonlijke service. Mijn favoriet voor (kraam)cadeautjes! De naamslinger is altijd een schot in de roos... en de cadeautjes worden super leuk en mooi ingepakt. Helemaal 'ready to give'! Altijd snel verzonden of snel klaar om op te halen.
- Liesbeth
Een zeer leuke naamslinger ontvangen die we samen hebben samengesteld. Heel fijn en snel geholpen via whatsapp. En het was ook nog super leuk ingepakt. En de volgende dag al in huis.