Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2026


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Thuiszorgwinkelxl.nl heeft 4211 5 ster reviews 4211
Thuiszorgwinkelxl.nl heeft 1554 4 ster reviews 1554
Thuiszorgwinkelxl.nl heeft 197 3 ster reviews 197
Thuiszorgwinkelxl.nl heeft 86 2 ster reviews 86
Thuiszorgwinkelxl.nl heeft 210 1 ster reviews 210

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees onze gebruikersvoorwaarden.

  1. Helma

    Goed

  2. Janna

    Kon mijn product goed vinden en het bestelproces verliep prima. Daarna werd ik goed op de hoogte gehouden waar mijn product onderweg was en had het snel in huis.

  3. Hoe zou je Thuiszorgwinkelxl.nl beoordelen?

  4. Gerard

    Goedemorgen ik hoop dat alles snel is geregeld met het knopje van verlichting groetjes Gerard

  5. Yvonne

    Ze doen wat ze zeggen, netjes geleverd en op de aangegeven tijdstip, top service.

  6. Ton

    Ik hadweijig uitleg ,en meteen het juiste product.

  7. Rea

    Bericht ontvangen met dag en tijdvenster van 2u waarin de bezorger verwacht kon worden. Voor niks thuis zitten wachten. Toen ik ging kijken waar de bezorger bleef zag ik een mail: 'de bezorger is geweest, u was niet thuis' Die mail is ruim 2 uur vóór het geplande tijdvenster aan mij verstuurd, jammer dat ik pas later ben gaan kijken waar de bezorger bleef. Ik was gewoon thuis. Moest online een nieuwe afspraak maken voor een andere dag, bevestiging ontvangen opnieuw met tijdvenster. Weer zitten wachten echter kort voor de gegeven bezorgtijd een mail ontvangen dat de bezorger niet meer komt die dag, er zou iets zijn fout gegaan met de planning. Er wordt een nieuwe dag voor bezorging doorgegeven opnieuw mét tijdvenster. Net toen ik dacht weer voor niets te hebben zitten wachten is de bezorger gekomen, iets ná het tijdvenster. Omdat er geen rechten ontleend kunnen worden aan de gegeven bezorgtijden, zou er meer zorgvuldigheid bij het plannen moeten zijn. Afgeven bij buren of ophaalpunt wordt namelijk niet geboden.