klantvriendelijk Verbeterpunten: filiaal openen in de buurt van de achterhoek
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- dagmar
- Dominique Latuhihin
De koi veilingen op Facebook is zeer verslavend en leuk ook al win je niet altijd.
Hoe zou je Vijvercentrum.nl beoordelen?
- adri vis
Je word netjes en correct te woord gestaan ben bij mijn aangekochte koi wezen kijken 3 stuks zagen er ook prima uit vind de fb veilingen ook leuk
- Nick
Goede service en scherpe prijzen (altijd onderhandelbaar) Verbeterpunten: Winkel uitbreiden, i.v.m. plaatsgebrek
- Tamara
Ziet er netjes en verzorgd uit, vriendelijk personeel, veel keuze koi Verbeterpunten: Blijf zo doorgaan!!
- Elaine Peffer - Leurs
Zeer klantvriendelijk en gezellig.En Top kwaliteit !!