Goede service en mooie vis
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Andy
- noelle baks
altijd welkom gevoel.
Hoe zou je Vijvercentrum.nl beoordelen?
- joey huisveld
Je wordt heel netjes ontvangen en gelijk een bak koffie erbij. Als je vragen hebt weten ze er zeker antwoord op. En als er iets is of een misverstand wordt het ook opgelost zodat zij en de klant tevreden zijn.
- Bram Groothuis
Leuke, aardige, gastvrije mensen. Niet opdringerig. Groot assortiment. Goede prijs/kwaliteit verhouding, perfecte communicatie met de klant via mail Verbeterpunten: minimale parkeervoorzieningen en bedrijf is moeilijk zichtbaar vanaf de weg.
- Peter
Goede uitleg op de vragen , dus veel kennis ! En prijs kwaliteit is zeer goed , en heel veel assortiment
- Thom Jakobs
Gast vrijheid ! Ruime keuze van producten! Voor iedereen wat wils op koi gebied! Verbeterpunten: Misschien iets meer cursussen plannen over het onderhouden van een vijver het berekenen van filters welke planten goed zijn wat een of het ander met ziektes? Hoe kies ik mijn tosai? Wat kan je dan al zien over zijn groei kleur?? Maak er wat leuks van! Ik kan niet wachten