We gebruiken de koffiebonen IOLANDA. Heerlijke intense smaak en romige afdronk.
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rob Bergfeld
- Rob
Op nieuw besteld. Roberto, wat een heerlijke koffie. Mooie creme laag, heerlijke als cappuccino.
Hoe zou je Battito beoordelen?
- Rami
Lekkere koffiebonen en hele goede service!
- Jolanda Wellerdieck
Lekkerste koffie die er is
- Michael
Super blij met koffie
- JH Reitsma
Top, ondanks voorraad verschillen super oplossing geboden!