Koffie is prima, alleen met de gele cups heeft mijn Saga apparaat wel moeite om het water door de cup heen te persen waardoor je soms een half bakkie koffie krijgt.
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rob Lennartz
- Jan Willem van de Poppe
Lekkere koffie. Assortiment nog iets beperkt.
Hoe zou je Battito beoordelen?
- Johan Nolle
Prima levering. Mooie op tijd en goed verpakt
- Jim G
Snel levering